Uppdatering ;d

Tjooo;d uppdatering här ja, och skrivandet har inte varit på topp direkt... jaja, men det ska det bli ändring på nu!:)

Trött va ordet ja! Veckan än så länge har varit jobbig,med matteprov;s fick VG, men måste göra omprov! jaja, iallafall så ska jag och Bea bränna fett imon, lär behövas!
På fredag kommer Emily hit och provrider poffi;*  hoppas allt går bra!:) ska bli skönt om hon vill ha honom några dagar i veckan.
Lördag är det fullt upp. Ekebo på kvällen ofc, men jag hadeäven tänkt att ta en sväng ut på Familia med mams. får väl tjata mig till ngt(a) höhö;d

JAG ÄR SUGEN PÅ GODIS!


                                                                                              
                                                                                                Puuuuuss h. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0